جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
حوادث دریایی سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۴۳:۳۴

در بندر انزلی برگزار شد:
مانور بزرگ مقابله با آلودگی نفتی و جستجو و نجات دریایی

باشگاه خبری فراساحل: مانور بزرگ مقابله با آلودگی نفتی و جستجو و نجات دریایی روز دوشنبه در حوضچه مجتمع بندری انزلی با استفاده از ۱۴ فروند شناور ، سه بالگرد و ۱۵۰ نیروی عملیاتی و اجرایی آغاز شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین چراغی، مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به اهداف برگزاری این مانور اظهار کرد: آمادگی ، واکنش و همکاری برای مقابله با الودگی نفتی در دریا و نجات جان افراد در سوانح دریایی از اهداف این مامور است. وی میزان آمادگی تجهیزات دریایی و هوایی در منطقه، سنجش میزان توانایی و مهارت پرسنل در اجرای عملیات، کشف نقاط قوت و ضعف را از دیگر اهداف برگزاری مانور بزرگ جستجو و نجات دریایی و مقابله با الودگی دریایی خبرداد و افزود: این مانور در سه بخش شامل نجات جان افراد،  اطفاء حریق ، کنترل و جمع اوری الودگی نفتی  اجرا ‌‌می‌شود.

چراغی با بیان اینکه در این مانور بزرگ، کشورهای حاشیه دریای خزر همچون آذربایجان، فدراسیون روسیه، ترکمنستان و قزاقستان حضور داشته خاطرنشان کرد: سالانه چندین مانور در بنادر استان گیلان برگزار ‌‌می‌شود که در دو سال اخیر دو مانور جستجو و نجات دریایی و مقابله با الودگی دریایی برگزار شده است. مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان هدف اصلی از برگزاری این مانور را نشان دادن توان تجهیزاتی ، برنامه ریزی و عملیاتی برای تبدیل شدن به مرکز جستجو و نجات و مقابله با الودگی دریایی دانست.



  کد خبر : 3507
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :